Friday, January 7, 2011

Candid Itu Cun Laa..!

Saturday morning... oops2.. should I say afternoon? ahaha..
kantoi bangun lambat..
oh well..
wikend is to be cherish about.. especially when you're working...
oh how I miss my study time.. Everyday is holiday~ :P

Terima kasih kerana Cik Nita, ahli blogger yang baru sahaja menceburkan diri dalam personal blogging kerana tagged saya untuk contest candid ini cun la by Dilla Adilla...


hurm.. gambar candid ek.. ape aku nak letak ek.. oh well..
just try my luck je la kan..
aku mempertaruhkan 2 bijik gambar untuk contest ni...
kalau menang rezeki, kalau xmenang cuba lagi.. kan kan kan?
cik dilla kasi la saye menang ek.. wink2!

so gambar-gambar yang mengambil bahagian seperti berikut..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



"Aku - ish! ape nie.. nak maen bola gi la beli sendiri.."
"brader ijau paling kanan - aku bukan nak bola ko la.. aku nak tunjuk.. tuh haa.. sabri yunos pon men ragbi tuuuuh.."
"Aku - huh? ko biar betul.. eh2.. betul la.."
-
-
-
"OMG! LV? Chanel? Gucci? Prada? oooooohh... Jimmy Choo! Haiyo.. mak tak cukup duet nih u'olz~ Mak simpan duet nak operate kat Hatyai ni..."


fuhhh... penat perah otak ni... amcam cik dilla, boleh tak pic camnh.. harap-harap dapat markah tinggi la ek.. kalau tak pon, dapat bagi, korang gelak pon dah cukup.. :P
jenuh selongkar facebook cari gamba-gamba candid ni..
mane taknye, aku yang slalu pegang camera.. so byk gamba orang dari gamba sendiri.. hehe..

OK, next step.. menge'tag' rakan-rakan ek..
untuk yang ni, aku nak tag mereka-mereka ini..
pakar-pakar blogger..

1. Cik Suraya a.k.a my love~
2. Tirah  a.k.a ratu Kota Kinabalu
3. Yana a.k.a dak final year
4. Rahmah a.k.a Maria Tengku Sabri
5. Dobi a.k.a Jonah Lomu
6. Peah a.k.a Ratu Masakan


Alright, step dah complete.. now guys and chicks, reminder yer.. closing date 10 January 2011 tau.. cepat2!

8 comments:

mr d0b said...

gmbarnye pun xder john.tgk aper ak bole usehekan.mungkin pegi zoo cari ilham

Khairil Hafizi said...

yeah! itu yg trbaek~

lyana rosli said...

bdk final year?haha. alamak, kne cari gmbr dlu.

Khairil Hafizi said...

kalau dah tua tuh tua gak.. ahaha..

Orkid said...

motipppp aku Maria tengku sabri??? hahahaa

Khairil Hafizi said...

ko kn pengacara JJCM yang baru~

dilla adilla said...

tq sudi join

i'll announce the winner this coming sunday :)

Khairil Hafizi said...

np!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails