Tuesday, September 14, 2010

sementara menunggu game Man Utd, seni pon terlahir..

oh yeah... skang dah pukul 2.42 am..
sedang menunggu untuk game Champion League malam ni..
Manchester United vs Rangers..


antara penonton-penonton yang hadir kat rumah ialah adek pompuan aku Ija ngan adik laki aku sorang tuh si Apis..
japgi penonton tambahan mungkin bangun... yakni papaku...
oh yeah, kitorang 3 beranak, except Ija ialah penyokong Manchester United.. hehe..

(Ija sokong Liverpool.. same geng ngan my sayang Cik Suraya and also another die-hard-fan yang juga klass mate aku, Pedot)

so, sementara menunggu game ni..
aku pon teringat yang aku ada beli 2 pasang lace...
niat untuk wat Checkerboard Lace untuk my sneaker..
since my sneaker itu cuma RM20 sajjoo, so nak bg nampak mahal sket, aku pon wat modification sket..

dengan gigihnye aku menatap beberapa video kat youtube yang ajar camner nak wat checkerboard laces ni..
then lepas 2-3 video, dengan konfiden nye aku terus buat...
dan hasilnya...


hehe...
amcam? stylo x?
sempena musim raya ni, memang saje wat checkerboard design ni..
ala-ala ketupat sket... hehe..
laen kali aku nak wat pattern lain lak..

k la korang.. game nak start... hope Man Utd menang malam ni..
go Red Devils!




p/s: gumbira sebab malam tadi Red Giant dah menang 3-1.. yeah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails