Sunday, February 14, 2010

aku mimpi seronok..

fuhh.. malam tadi memang best...
tido yang agak nyenyak tak nyenyak..
tp dapat mimpi baik punya..
seyes..
mende yang aku duk tringin, skali aku mimpi da..
fuhh..
tapi bese la kan.. mimpi2 camtuh..
tak sempat syok layan..
tak sempat mengemudi..
duk excited2... tang tuh la nak terjaga..

saba je la..

stret bangun2 tido duk tringat... sampai malam..
bukan slalu dapat mimpi macam tuh..
so frust la kan..
btul tak? klau korg tanye dak2 laki.. sure diorg stuju..
masyuuuuuk bayek punya...~

mane tak nye...
aku mimpi, sampai-sampai umah..
terang tang tang depan mata..
tengok atas bawah atas bawah..
fuuuhhh..
macam tak percaya..
telan air liur saje..
time tuh da tak pikir ape dah..
memnag terus terkam..
pegang sane sini da..
sori la nak tgk kiri kanan...
dapat sentuh... pegang kemas2..
fuuhhh.. bahgie2..

kene pulak hari ni kan...
orang duk sambut merata..
aku sambut kt umah ja..
stret nak lenjan.. keh keh..

betul ape aku cakapkan..
cuba korang bayangkan..
tak kire la laki ker..
pompuan ker..

tup tap tup tap,
bapak korg bagi sebijik kete kt korg..
yang korg duk tringin lak tuh..
memang senyum sampai terbangun la..
kalau adik bradik ko tgk, sure da pandang slek punya..
oh kalau la betul2 jadi... or..
adakah ini petanda?
fuh2... amin2...

 
inilah kereta yang papa aku bagi... Mitsubishi Triton..
walaupun aku lebih minat Toyota Hilux, but kalau orang da nak bagi.. ape pon aku trime..
amin..fuh2..

11 comments:

Farhah said...

hahaha.bgus jugak mimpi ko ek kin.mimpi dpt kete.asal aku tak penah mimpi pown.hahaha

Me is Love said...

smpai termimpi2..bagus2.mimpi la dlu.kang dpt la~nt jgn lupe bwk ak jln2 ngn kete baru k!hee

Khairil Hafizi said...

peah - haa.. tuh la pasal... bkn senang dapat mmpi kereta wei... nmpk sgt aku kepingin kereta tuh.. haha.. kantoi2..

Khairil Hafizi said...

nisah - hehe.. kalau dapat kete tuh btul2, aku bwk satu kelas kt blakang.. korang dapat fresh air.. haha

Unknown said...

bapak best..aku nk mimpi..bapak aku bg satu kete neo..satu lgi kete Suzuki Sport Swift..hahha

tp...besenyer..aku akan lupa ape yg aku mimpi..so how???

Khairil Hafizi said...

hahaha... habeh la ko jan.. tande2 xbaek tuh.. xlama da tuh ojan..

Farhah said...

tuh la ojan..tdo susah sgt nak dikejut..memang la ko cpt lupe ape ko mimpi~:P

Unknown said...

@Keane : uiks keane..btol ke? mlm nie jugak aku taubat..hahah :p

@Peah : ade kaitan ke? siut! :P

Farhah said...

hahah ehh ojan..ade kaitan tuuu.terlebih tdo..dpt la mimpi mcm2..tuh psl ko lupe..mimpi ko dh banyak sgt!:P

kin:sile update link blog aku yer.

Unknown said...

@Peah..btol ke weyh?? patutla Rahmah slalu marah aku..sbb lupa mimpi..haah :P

Khairil Hafizi said...

ojan - haa.. btul jugak kate peah tuh.. ko tuh overload mmpi smpai xtak igt.. haha
peah - ape link br ko?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails