Saturday, February 6, 2010

Dulu aku pernah..

fuhh.. penat bermain (mainlah sangat~) treasure hunt pagi tadi time family day FESCO 2010..
balik2 blk terus terlentang tanpa aku sempat makan dan mandi..
petang ni prektis dance plak.. then malam nih barbeque! chaiyok!
moga petang ini lebih baik dari pagi dan malam ini lebih baik dari petang ini dan lebih baik dari barbeque2 yang lain.. amin..

duk sebuk upload gambar kat fb, aku pon sempat la belek2 album2 gambar kat fb..
so aku trase nak share sikit tentang dulu aku pernah..

..main ragbi untuk sekolah dan universiti..
kalau korang pernah jumpe aku first time, sure ta k percaya yang aku main ragbi..
mungkin sebab aku xberapa tinggi..
mungkin jugak sebab aku tak berapa besar..

seronok main ragbi..
permainan yang perlu guna otak dan fizikal serentak..
kena berfikir cepat dan sangat agile..

tapi sekarang, aku nak lari pon kne mkn ubat..
sedih plak tak dapat main ragbi lagi..
sebab aku sangat-sangat suka main ragbi..

no 19, jersi aku ketika di sekolah.. aku memang nak sangat no 9.. tapi mungkin aku tak cukup bagus..
tak apa, aku akan cuba lagi..
mungkin 5 tahun di sekolah belum mencukupi..

me in the middle.. time ni friendly game dengan SDAR..
aku kena sin bin time ni sebab lawan cakap ref..
xper2.. ref SDAR.. bias gila..

Raiders.. team ragbi Jan06.. my batch team kt UTP..
aku dapat main UTP Rugby League and dapat anugerah Most Promising Junior Player..

UTP Rugby Team - Knights..
aku cukup seronok dapat wakil UTP walaupun aku baru je 3 bulan di UTP..

 

..then lepas tu, byk jugak game aku da wakil UTP..
sampai la friendly game before Sukan Perak..
time tuh aku injured yang agak teruk..
doktor kata aku tak boleh main for 1 year..
sedih sangat.. sebab lepas tuh aku tengok je la dak2 ni main kat padang..
nak join tak boleh..
habis badan aku naik.. gemuk2..
muncul la buncit2 di perut dan lemak2 di bawah dagu..
cess...

..sekarang, bangun pagi je lutut sakit2..
kalau tak makan supplement sket jer, mule la wat hal..
haish.. ble la aku boleh main balik..

bile la ek..

9 comments:

Orkid said...

maintain2!

jaga kesihatan tuh. nak guna lama badan tu :)

Unknown said...

Bnyk sgt mkn suppliment nie..and kurngkan berat bdn anda yer..and tinggatkan ketinggian anda...kesian lutut ang..tak mampu dah :P

ang jadi coach lar keane :)

Khairil Hafizi said...

rahmah - sedang mencuba.. masih lagi browse2 supplement organic.. baru la xbyk chemical dlm bdn.. sian tau hati ngan buah pinggang aku..

Khairil Hafizi said...
This comment has been removed by the author.
Khairil Hafizi said...
This comment has been removed by the author.
Khairil Hafizi said...

ojan - yezzza bebeh.. sedang cuba.. aku diet kaw2 nh.. kurangkan nasi bebeh..

suraya said...

xdela gmuk pun..perut jela kene jage sket

Khairil Hafizi said...

hunny - baek sayang! saya kena jaga perut! Diet! Diet! Yosh!

Capik! said...

brow, pe kate ko mai sini maen utk kiterang, tak ckup players sial! smpai bile ko takleh maen nih?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails