Friday, May 14, 2010

nak jadi yang terbaik!


"tak nak lagi jadi lelaki tak berguna!"

4 comments:

Fauzan Abdullah said...

jom! same-same kiter jdi lelaki yg terbaik dgn tak ulang the same mistakes :)

Farhah (applegreen) said...

haaa bgus lah. kalau x berubah jugak tak tau la kan. lepas ni dunia keje plak. if ko x berubah jugak.mmg dh jadi habit ko ler kut. so, kalau ko rase ko bersalah atas apa yg dah berlaku. pastuh tak psl2 aku plak berdrama jugak dalam rumah aku sila la berubah yer. jgn ckp n tulis kat blog je.buktikan!~~

sekian, mekasih.

Khairil Hafizi said...

ojan - jom! aku xnk rase bersalah seumur hidup. aku nak jadi berguna!

Khairil Hafizi said...

peah - maaf da banyak susahkan ko dan farah. korang da byk lyn perangai aku. aku tak tahu nk ckp tq mcm mane lagi. Allah je yang mampu bls kesabarn korg. aku akan berubah. doakan aku kuat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails