Friday, June 18, 2010

tonton wayang gambar - cerita alat permainan 3

akhirnya...
setelah gagal untuk gamble pada minggu lepas..
dapat juga aku melunaskan hajat nak tengok Toy Story 3~
kali ni tak berani gamble, before pergi dah siap-siap book 2 tix..
pergi ngan sape lagi, ngan my other half la.. Cik Suraya terchenta~

*terlalu excited sampai lupa nak ambik gambar semalam, so pakai gambar last week time tengok A-Team je la ek.. hehe..


lepas movie, aku bawak Suraya pergi makan kat Dataran MBI, Greentown..
dah lama jugak tak pergi situ..
kalau tak dulu rajin je pergi situ lepak makan-makan lepas tengok muvie..
best jugak sebab kat situ ader goreng-goreng yang boleh blah cam char kuey tiaw, mee hailam, laksa, ngan kuey tiaw sup..


oleh kerana aku duk mengomel kat Suraya sepanjang minggu ni teringin nak makan laksa, so Suraya pon order la laksa 2 untuk kitorang..
laksa dia boleh belah.. at least dapat melunaskan sket perasaan kepingin..
yang syok sebab die letak cili kecik-kecik yang pedas..
Cik Suraya suke makan pedas yer~
memang syok makan malam-malam..
berpeluh aku korang tau.. hehe..

*eh2.. sori la terlupa nak snap gambar laksa.. tengah lapar time tuh.. so gambar mangkuk kosong ngan Suraya tengah hirup kuah pon jadi la ek.. hehe.. of kos yang licin tuh aku punye.. :P


pastu kitorang try satay kambing ngan daging untuk pencuci mulut..
ader ke orang wat satay jadi pencuci mulut? -_-"

*ni la gambar "pencuci mulut" kitorang... kui kui kui~

pas makan terus balik..
dengan semangat berkobar-kobar walaupon da ngantuk aku tahan gak malam tadi..
semata-mata nak tengok England main..
tapi seri plak dengan Algeria..
urggh.. nyesal je stay up..




p/s: kepada encik Capello, tolong la jangan bagi Heskey main lagi last game.. tak berguna langsung.. tolong la bagi Joe Cole start kat wing kanan, at least bley cross, tak macam Lennon ngan Wright-Phillip yang bodoh tuh!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails