Sunday, August 1, 2010

tarian jalanan versi ratu elizabeth

oh yeah.. sebelum apa-apa, layan dulu trailer kat bawah ek..


yeah.. dats rite people...
last Saturday me and my lovely Cik Suraya telah merantau nun jauh ke Alamanda untuk menonton wayang..
plan asal nak tengok Salt tapi tak kesampaian sebab tiket abih pule..
so, kitorang pilih cerita Streetdance sebab cite tuh je available time tuh..

gambar credit kepada en Google..

oleh kerana aku memang minat cerita yang ada streetdance-streetdance ni, so aku mengharap agar cerita ni tak gagal..
unlike other dance movies yang aku da tengok, macam You Got Served, Stomp the Yard, Step Up 1 and 2, cerita yang kali ni lain sikit sebab this movie is a British Movie..
So quite excited nak tengok orang-orang English menari..

dari segi dance choreography, this movie is not disappointing..
fresh move, fresh faces and new style from UK..
cuma jalan penceritaan atau storyline yang aku rasa diorang bley improve..
maybe sebab this movie focus on dance and 3D effect, so diorg terabaikan jalan cerita tuh..

one special thing about this film is that aku dapat tengok special cameo appearance from adek George Sampson, winner Britain's Got Talent yang lepas..

credit to en Google

tapi rase tak puas sebab scene dier menari sikit jer.. itu pon last2...
takpe dek.. laen kali mintak diorg wat movie bg ko lak jd hero.. hehe..
sape-sape yang tak kenal sape dak ni, korang ley la search video-video BGT kat Youtube..


oh yeah, lepas ni Step Up 3D plak nak keluar... huhu..
tak sabar tak sabar!
so sebelum movie dia klua, nah korang layan dulu trailer dier..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails