Friday, December 17, 2010

going green is the new pink!

wah, tak menahan sungguh title post ni kan..
terase noks sebentar.. ahaks!

oh well.. post hujung minggu di kala kebuhsanan ini mungkin akan merapu.... but wut the heck..
nih blog aku, aku punye sukelah! ahahaha..
first of all, TQ to Streamyx sebab bagi free gift Plug In Earphone Sonic Gear...
dapat kaler ijau tuh...
kalau nak aku yang beli, memang susah gile la nak dapat ape-ape barang pon kaler ijau..
stended kalau beli ape-ape, sure putih, hitam, xpun merah kadang-kadang..
(dah name pon penyokong Red Devil ngan Red Giants.. tak abeh-abeh merah..hehe)

Arituh take time sebentar nak carik casing cover untuk E5 aku...
punye lah penat pusing satu mydin ngan giant KT tuh, nak carik yang kaler putih harem xder..
sumer pakat kate dah abeh...
geram sungguh.. tapi yang peliknye..
bley kate sume tempat tinggal yang kaler ijau... apekah? -_-"

dah penat merantau due-due bangunan tuh, last-last aku decide ambik je la kat kedai yang paling murah..
dpt RM10 jer.. and the colour is..



yes! ijau lagi... tp ble tengok-tengok balik, ngam plak ngan earphone Sonic Gear aku tuh..
nampak macam iPhone la plak... ahahaha..
(fyi, I don't do iPhone okay~)

eh-eh, dah tengah ari dah.. aku xsiap-siap ape lagi ni..
opismate ajak g kenduri kawen anak staff sorang ni...
bek aku gerak siap-siap dulu..
kang tak pasal kene ngan dak-dak ni...
callluuuu~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails