Monday, December 27, 2010

keciwe dengan al-ikhsan sale... isk3..

ujung-ujung taun camnih.. pantang ader orang wat sale jer, sumer pon nak wat sale..
habih murah harga diorang pampang kat surat khabar...
tayang dalam tv.. tunjuk penjimatan paling hebat..

macam iklan kat bawah ni...


cube tengok harga-harga kat iklan Al-Ikhsan, murah gile tuuh...
slalu klau paling murah pon bley dapat, still RM100++..
ini dapat dalam RM70 jer..
sape tak tertarik..
aku pon dengan excitednye pergi la usha Al-Ikhsan kat Klang Parade on da way balik anta adek aku g faculty..

jap g pergi sane terus aku usha design-design yang kononnye dapat diskaun tuh..
satgi tanye la ader tak size 7, rupenya, ader size 6,5 ke bawah camtuh jer..
hampeh tul.. usha balik betul2...
rupnye sumer tuh design Junior...
wadde sungguh... bli usah blk yang size adult, harga still RM100++

urrrggghh! @#$%^&*@#$%^&*%#$!
kurang asssem punye promo...
tinggi menggunung harapan aku nak bli kasut futsal baru..
tapi nak bagi hati sejuk sket, aku pon angkut la Shinguard Nike satu..
at least pasnh takyah pkai shinguard pejabat yang besar gabak tu..
seb bek yang tuh murah... tak sampai RM20 pon..

amcam? kaler putih plak tuh.. simple tapi lawa..


okaylah.. pasni aku takkan benarkan diri aku tertipu lagi dengan promo-promo begitu lagi.. -_-"

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails