Friday, October 30, 2009

LOL! .Bila Dak Final Year Buang Tebiat.





uiks? gambar ape tuh? ape? kat atas tuh?
itu la event tahunan aku dulu-dulu..
Majlis Anugerah Kolej Kediaman..

Antara event yang besar di UTP sebab malam tu akan bagi anugerah untuk best room and houses..
also untuk best dress dan juga best student..
Malam ni la juga budak-budak UTP akan ambik chance untuk melaram tak ingat dunia..
Macam-macam fesyen keluar..
Ader yang macam bidadari.. macam magician.. yang dressing macam pokok bunga pun ade..
daun dan bunga merata-rata.. nasib baik tak sumbat dalam hidung..

Oh ye.. apa kena mengena MAKK ngan title atas tu?
Haa.. macam ni, just now, aku, Bido, & Anep gi interview untk MAKK tahun depan..
g interview? watper?
Entah la.. buang tebiat la kot..
sebab tu la tajuk post tu macam tu..

Anyway, memang aku, Bido ngan Anep dah pakat before intern..
Kitorang nak apply join MAKK lepas balik intern..
for the last time..
so bile da ada walk in interview, borang pun da ada kat tangan..
maka kitorang pun berlalu menghadirkan diri ke Foyer V2
(biasa la.. tempat standard la tuh.. semua event nak interview atas tuh.. sampai berebut-rebut tempat..)

Sangat awkward bila tukang-tukang interview yang kekok..
haha..
diorang blank tak tau nak interview camna..
sian jugak kat diorang..
cuak-cuak je nak interview abang-abang final year ni..

Oh well, interview pun da lepas..
so harap dapat la kan..
oh MAKK.. Event pertama dan harap-harap yang terakhir untuk aku kat UTP..




haa.. syahed, penah tengok x design yang ni? hehe..
tagline pun ko yang propose dulu kan? hehe..

5 comments:

Suraya I. said...

nh kalo nx sem de join event laen gk xtau la nk kate pe..

Khairil Hafizi said...

hoho... tak2.. xjoin event laen da klau jadi committee.. klau jadi participant laen la.. huhu..

Kalam Hitam said...

Malam Anugerah Kolej Kediaman... not majlis.

anyway, pass lah!

bak kata bido.

hehehe.....

:P

Khairil Hafizi said...

hahaha.. aku pon smpai da xigt nme btul..

Heda B. said...

hehhehe..keane puas laa aku carik mana nak comment..heheh..masih buta blog...;P btw it was sweet of u to reminisce on makk memories. :))time makk ni aa aku knal ko, n time makk ni laa, byk good and not-so-good memories..:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails